Pitanja i Odgovori (upoznajte nas malo bolje) s profila StarOfService portala

1. Što najviše volite u vezi Vašeg posla?

Dinamičnost i raznolikost posla koja se odnosi na primjenu računovodstvenih propisa i poreznih zakona i pravilnika na poslovanje nekog trgovačkog društva. Posao ponekad zahtjeva brzu reakciju i momentalno donošenje odluka pri čemu smo posebno uspješni.

2. Opišite tri najnovija zadatka koja ste obavili.

Uspješna obrada potrebne dokumentacije za dobivanje leasinga u vrijednosti 1.900.000,00 kn. Financijsku analizu i ponovno, točno knjiženje cijelog poslovanja klijenta za 2017. godinu (URA, IRA i obračun plaća). Uspješno zastupanje u poreznom nadzoru za malo trgovačko društvo.

3. Opišite posao koji najčešće radite za Vaše kupce.

Knjiženje ulaznih računa, knjiženje i pisanje prema nalogu klijenta izlaznih računa te skretanje pozornosti na moguće uštede, obračun plaća i slanje šifriranih datoteka za isplatu s listama svakom zaposleniku posebno, obrada dokumentacije potrebnu za kredit i/ili leasing

4. Kakav savjet dajete kupcu koji želi unajmiti profesionalca poput Vas?

Ako želite kvalitetnu računovodstvenu i knjigovodstvenu usluge s visokoobrazovanim stručnjacima (mag.oec., smjer financijski management; certifikat Ovlašteni računovođa) na području računovodstva, knjigovodstva, poreznog sustava i radnog prava za trenutno više od 30-ak aktivnih klijenata s područja informatičkih i informacijskih usluga, graditeljstva, trgovine, proizvodnje i ostalih društvenih djelatnosti, kontaktirajte nas i zatražite ponudu.

5. Da ste kupac, koju biste tajnu željeli znati o Vašem stručnjaku? Imate li tajnu za podijeliti?

Razina potrebnog znanja. Na području računovodstva, knjiženju poslovnih knjiga, savjetovanja vezano uz poreze i poslovanje te analize poslovanja imamo iskustva nešto više od devet godina te naš rad mogu potvrditi i naši zadovoljni klijenti te imamo čvrsti temelj u obliku visokoobrazovanog kadra i certifikata Ovlaštenog računovođe.

6. Koja pitanja kupac treba pitati prije zapošljavanja dobrog stručnjaka?
  1. Iskustvo vezano uz djelatnost klijenta, tj. vrstu poslova koje obavlja.
  2. Potrebno znanje za obračun plaća vezano uz navedenu djelatnost.
  3. Informatičko obrazovanje te služenje internetom, mailom i cloud rješenjima za razmjenu dokumenata.
  4. Koju uslugu točno dobivate za ponuđenu cijenu.
7. Koju važnu informaciju bi klijenti trebali imati na umu prije zapošljavanja dobrog profesionalca?

Neka vam cijena ne bude vodilja kod odabira računovodstvenog servisa! Jeftina usluga vas može skupo koštati. Saznajte što sve dobivate i što sve stoji iza ponuđene cijene. Mi ne naplaćujemo broj računa i broj obračunatih plaća već kvalitetu odrađenog posla.

8. Koja su najčešće postavljana pitanja? Koji su odgovori?
  1. Kolika je minimalna plaća za direktora društva koji je zaposlen samo u svojem trgovačkom društvu? Odgovor: Za člana uprave trgovačkog društva povećana je bruto plaća te minimalna bruto plaća za 2018. godinu za puno radno vrijeme iznosi 5.213,00 kn.
  2. Da li direktor mora sebi iz svog društva isplaćivati plaću ako je zaposlen negdje drugdje. Odgovor: Ne.
  3. Kolika je minimalna plaća za radnika? Odgovor: Minimalna bruto plaća za 2018. godinu za puno radno vrijeme iznosi 3.439,80 kn, tj. iznos neto minimalna plaće za 2018. godinu iznosi 2.751,84 kn 4. Kolika je cijena za društvo koje tek počinje s radom? Početnu cijenu dogovaramo nakon nekoliko osnovnih informacija kao npr. da li je društvo početnik ili se samo nastavlja i/ili prebacuje poslovanje, da li su i koji su dogovoreni poslovi, planiran broj zaposlenika, da li je potrebno izraditi ugovore o najmu, radu, upotrebi službenog vozila u privatne svrhe i slično.
9. Što želite da kupci znaju o Vašem zanimanju?

Naš posao zahtjeva visoku razinu znanja i informiranosti na području računovodstva i poreza te konkretnu primjenu istog. To se odnosi na našu struku i poslovanje te posebno na naše klijente i njihove djelatnosti, što znači da za svaku vrstu poslovanja (npr. graditeljstvo ili ugostiteljstvo) zahtjeva širok spektar zakona i pravilnika te njihovu primjenu pri čemu smo vrlo uspješni.

10. Zbog čega ste izabrali ovu profesiju?

Zbog raznovrsnosti posla. Od knjiženja računa, preko obračuna plaća, do zaključivanja godina te konkretno i ponekad posebno kreativnu primjenu zakona i propisa što omogućuje zakonske uštede i pogodnosti.

11. Provodite li redovito trening da ostanete u skladu s novinama u Vašoj profesiji?

Pretplaćeni smo na vodeći časopis koji prati računovodstvene propise i zakone te web portal s istom tematikom tako da gotovo svakodnevno nadograđujemo svoje znanje i primjenu istog.

12. Koje su najnovije promjene koje se odnose na Vaše područje? Hoće li uskoro, ili za nekoliko godina, biti nekih uzbudljivih promjena koje mogu utjecati na Vaše poslovanje?

Sprema se licenciranje računovodstvenih i knjigovodstvenih servisa što u potpunosti podržavamo zbog povećanja kvalitete struke. Za sad, mi već posjedujemo certifikat Ovlašteni računovođa.

13. Ukoliko imate složen sustav cijene Vaših usluga, ovdje iznesite detalje.

Cjenik naših usluga objavljen je na našoj web stranici tako da svaki naš klijent te oni potencijalni klijenti mogu točno vidjeti što dobivaju za određenu cijenu.

14. Ako biste savjetovali prijatelja da obavlja isto zvanje kao i Vi, što biste rekli?

Da je za početak potrebna dobra podloga u obliku visokog obrazovanja financijskog smjera te izrazita želja za radom, neprekidnim i svakodnevnim usavršavanjem, sposobnost vrlo brze prilagodbe i reagiranja kod donošenja odluka i informiranja klijenata.

15. Što su Vaše najbolje kvalitete ?

Certifikat ovlaštenog računovođe. Visokoobrazovani tim računovodstvenih stručnjaka (mag.oec., smjer financijski management). Višegodišnje iskustvo (porezno savjetništvo i računovodstvo). Poslovne zadatke izvršavamo pouzdano i točno. U skladu s aktualnim poreznim propisima. Najnapredniji online računovodstveni program.

16. Što biste željeli poboljšati u Vašem poslovanju?

Jedinstven kontni plan, licenciranje knjigovođa i računovodstvenih ureda.

17. Koji je Vaš tipičan proces rada s novim klijentom?

Najprije upoznajemo klijenta, tj. trgovačko društvo. Djelatnost, koje usluge klijent treba, prethodna iskustva, specifičnosti koje zahtjeva ili naglašava što mu je posebno važno za poslovanje te procjena prilagodbe i izvršavanje zadataka tj. posla. Nakon toga dogovaramo način razmjene informacija i dokumentacije te cijenu.

18. Koje obrazovanje i / ili profesionalne kvalifikacije imate u svom području prakse?
  1. certifikat Ovlašteni računovođa
  2. mag.oec., smjer financijski management
19. S kojom vrstom klijenata ste radili?

Proizvodnja. Graditeljstvo. Ugostiteljstvo. Programiranje. Web portali. Trgovina. Web trgovina.

Kliknite za LinkedIn profil.