Cjenik

U nastavku možete saznati cijenu naših usluga prema cjeniku naših usluga koji je stupio na snagu 1. listopada 2018. godine.

PDV nije obračunat jer je trgovačko društvo izvan sustava PDV-a.

Cjenik pojedinačnih usluga

Cjenik je važeći od 1. listopada 2018. godine. PDV se ne obračunava jer je trgovačko društvo izvan sustava PDV-a.

Djelatnost (vrsta) poslovanja

1. usluge = 100,00 kn

2. trgovina = 150,00 kn

3. programiranje = 300,00 kn

4. proizvodnja = 400,00 kn

5. online trgovina = 300,00 kn

6. graditeljstvo = 400,00 kn

7. ugostiteljstvo = 500,00 kn

Pravni oblik – mjesečni paušal

1. j.d.o.o. = 150,00 kn

2. d.o.o. = 200,00 kn

3. obrt – dobit = 200,00 kn

4. obrt – dohodak = 100,00 kn

5. OPG = 100,00 kn

6. Trgovačko društvo u mirovanju = 100,00 kn

Prijava i/ili odjava djelatnika

1. Prijava ili odjava = 50,00 kn po djelatniku

2. Prijava radnika s privremenim boravištem (s dokumentacijom) = 100,00 kn po djelatniku

3. Prijava ili odjava za ugostiteljstvo = 100,00 kn/djelatnik

4. Evidencija / šihterica = 50,00 kn / po radniku mjesečno

Zahtjevi za A1 - izaslani radnici

Zahtjevi za A1 i EU zdravstveno (sva potrebna dokumentacija*) i naša dostava u HZMO i HZZO = 500,00 kn po radniku – za područje VŽ – ČK

Za više od 10 radnika = 350,00 kn/radnik. Mogućnost dodatnih popusta za više od 30%, 50% i više radnika.

Za područje SZ Hrvatske i Grad Zagreb = cijena po dogovoru

*Zahtjevi, kopije ugovora, HZZO EU iskaznica.

Zahtjevi za boravak i rad - u EU

Zahtjev za boravak i rad (sva potrebna dokumentacija*) i naša dostava u MUP = 1.000,00 kn po radniku – za područje VŽ – ČK

Za više od 10 radnika = 750,00 kn/radnik. Mogućnost dodatnih popusta za više od 30%, 50% i više radnika.

Za područje SZ Hrvatske i Grad Zagreb + cijena po dogovoru

*Potvrde, Izjave, Obrasci, Aneksi, dokumentacija za banku, TU obrasci.

Obračun plaća - broj radnika

1. 1 zaposlen = 100,00 kn

2. 2 zaposlena = 200,00 kn

3. 3 zaposlena = 300,00 kn

4. 4 zaposlena = 400,00 kn

5. 5 zaposlenih = 500,00 kn

6. 6 zaposlenih = 600,00 kn

+ 100,00 kn po svakom dodatnom radniku

bez zaposlenih djelatnika = ne naplaćuje se

Obračun plaća izaslanih radnika - broj radnika

1. 1 zaposlen = 150,00 kn

2. 2 zaposlena = 300,00 kn

3. 3 zaposlena = 450,00 kn

4. 4 zaposlena = 600,00 kn

5. 5 zaposlenih = 750,00 kn

6. 6 zaposlenih = 1.000,00 kn

+ 150,00 kn po radniku

JOPPD obrasci

Slanje obrazaca putem ePorezne (JOPPD) do 19 radnika = uključeno u cijenu za 1 isplatu (svaka dodatna isplata i obrazac = 250,00 kn)

Slanje obrazaca putem ePorezne (JOPPD) do 30 radnika za 2 i više isplata u mjesecu = 500,00 kn / isplata

JOPPD za 31 do 60 radnika = 750,00 kn / obrazac po isplati plaća

JOPPD za 61 i više radnika = 1.000,00 kn / obrazac po isplati plaća

SNU povezivanje uplata i JOPPD obrazaca + 5,00 kn / stavka*

*info o SNU pogledajte na sljedećoj poveznici

DODATNE USLUGE

Godišnji izvještaj obračuna plaće (IP obrazac) = 25,00/radnik

Obračun autorskog honorara = 100,00 kn

Obračun ugovora o djelu = 150,00 kn

Ukupan broj računa mjesečno (IRA + URA)

1. do 10 računa = 100,00 kn

2. do 20 računa = 200,00 kn

3. do 30 računa = 300,00 kn

4. do 40 računa = 400,00 kn

5. do 50 računa = 500,00 kn

6. do 60 računa = 600,00 kn

7. do 70 računa = 700,00 kn

8. do 80 računa = 800,00 kn

9. do 90 računa = 900,00 kn

10. do 100 računa = 1.000,00 kn

11. do 150 računa = 1.500,00 kn

12. do 200 računa = 2.000,00 kn

13. do 250 računa = 2.500,00 kn

14. do 300 računa = 3.000,00 kn

15. do 350 računa + 3.500,00 kn

16. do 400 računa = 4.000,00 kn

DODATNE USLUGE

Pisanje računa = 25,00 kn po računu / na zahtjev

Obavijest o knjiženju / odobrenje = 25,00 kn

Izrada prijedloga za kompenzaciju, cesija i slično = 50,00 kn/kom

Broj transakcijskih IBAN žiro računa (KN i/ili EUR)

1. 1 transakcijski račun = uključeno u cijenu

2. 2 transakcijska računa = 200,00 kn

3. 3 transakcijskih računa = 300,00 kn

4. 4 transakcijska računa = 400,00 kn

5. 5 transakcijskih računa = 500,00 kn

Banka - ebankarstvo

. Knjiženje bankovnih izvoda = 2,00 kn po izvodu

Plaćanje računa = 25,00 kn po računu

Kupoprodaja deviza = 15,00 kn po nalogu

Obračun PDV-a

1. Ne = uključeno u cijenu

2. Da, tromjesečni obračun = 50,00 kn

3. Da, mjesečni obračun = 150,00 kn

4. Da, mjesečni obračun  i PDV po naplati = 400,00 kn

5. Slanje samo PDV obrasca i ZP obrasca za obrtnike = 100,00 kn / obrazac (za oba 200,00 kn)

Evidencija imovine

1. Evidencija osnovnog sredstva = 50,00 kn po sredstvu / jednokratno

2. Izvješće s popisom imovine = 25,00 kn

3. Amortizacija (obračun) = 25,00 kn po sredstvu

Putni nalozi

1. Kreiranje, obrada i obračun putnog naloga = 50,00 kn/kom / na zahtjev

2. Slanje JOPPD u poreznu = uključeno u cijenu

Izrada kalkulacija

1. Kalkulacija = 250,00 kn po kalkulaciji

Financijska izvješća

1. OPZ STAT + 50,00 kn/kom/tromjesečno

2. GFI – javna objava + min. 500,00 kn/godišnje ili prosječna cijena 12 mjeseci (ukupni računi/12)

3. Godišnji obračun članarine za turističku zajednicu i spomeničku rentu = 50,00 kn

4. Izrada GFI (bilanca i račun dobiti i gubitka) u toku godine = 200,00 kn

5. Izračun rezultata u toku godine = 100,00 kn

Izvješća za banku i/ili leasing

1. Obrada potrebne dokumentacije za kredit ili leasing = od 400,00 kn do 1.500,00 (prema visini iznosa i zahtjevnosti obrade).

Npr. do 100.000,00 kn iznosa leasinga, tj. financiranja cijena je 400,00 kn. Do 300.000,00 kn iznosa leasinga, tj. financiranja cijena je 800,00 kn.

Savjetovanje vezano za poreze i računovodstvo

300,00 kn/sat

(obračunska jedinica je 60 minuta)

Sudjelovanje u postupku nadzora porezne uprave i prisustvovanje sastancima po posebnom zahtjevu, po utrošenom vremenu

400,00 kuna/sat

(obračunska jedinica je 60 minuta)

Prijevod dokumentacije - engleski jezik:

Prijevod s hrvatskog na engleski jezik 120,00 kn/kratica

Prijevod s engleskog na hrvatski jezik 80,00 kn/kratica

Obračun zateznih, zakonskih kamata

1. Prijevod s hrvatskog na engleski jezik 120,00 kn/kratica

Poslovni plan samozapošljavanja

Ovisno o zahtjevnosti

od 1.000,00 kn do 1.500,00 kn

Cijena uključuje poslovni plan te vođenje korak po korak kroz proces otvaranja j.d.o.o.-a ili d.o.o.-a (prijava u MO, u HZZO, u poreznu upravu)*

*uspješnost dobivanja poticaja na temelju našeg poslovnog plana je 90%.

NAPOMENA: Obrada dostavljene dokumentacije vrši se u roku 8 dana od dostave, obavezno 10 dana prije isteka mjeseca.

Hitnost obrade izvan rokova naplaćuje se dodatnih 50% na cijenu.